Saturday, August 8, 2009

FAQs

Berapa lama dalam pasaran ?

Perniagaan HyproBulkSMS telah mula dipasarkan mulai bulan Dec 2008. Setakat bulan May '09 jumlah ahli ialah 500 ++ orang. Anda didalam kedudukan terbaik sebagai kumpulan awalan (pioneer)


Pelan ini pelan MLM ke?

Pelan ini telah disemak oleh KPDN & HEP. Ianya tidak tergolong dapat perniagaan MLM atau pun E-dagang. Ianya tergolong pada perniagaan Affiliate yang tidak memerlukan lesen AJL. Untuk kepastian sila hubungi Pegawai KPDN&HEP bahgian perlesenan, En Safuan pada nombor 03-88825987



Macam mana syarikat mampu membayar kommisen 100% .Tak overpaid ke?

Ini soalan yang biasa diutarakan kerana tidak pernah ada syarikat yang mampu meyediakan komisen 100%. Jangan khuatir pelan ini telah disemak dan diluluskan oleh KPDN dan ianya tidak overpaid. Pihak syarikat mendapat keuntungan dari aspek bayaran RM 50 bagi semua kaki lesen, keuntungan pembelian SMS dan auto maintain RM 75 sebulan.

Kalau tak menjual, apa guna sistem HyproBulkSMS ini.

Anda guna sistem untuk guna sendiri. Anda boleh sms kepada contact contact anda pada kadar rendah iaitu kadar rata 9 cent se sms tidak kira jenis perkhidmatan SMS semaada text biasa, hantar gambar MMS, atau WAP push. Anda juga boleh gunakan sistem ini untuk blast kepada nombor nombor baru untuk mempromisikan business ini. Mesej pasti dibaca dahulu sebelum di delete. Juga ada boleh blast kepada ahli ahli pada rangkaian anda, untuk memaklumkan mengenai maklumat terkini mengenai promosi syarikat, jadual ceramah dll.

Saya berminat untuk menjual sistem HyproBulkSMS ini.?

Jika anda berminat untuk menjual. Anda boleh mencari peniaga peniaga yang ingin mengiklan perniagaan mereka. Anda beli SMS pukal 9 cent dan anda menjual pada kadar 15 cent. Anda untung 6 cent setiap sms. Jadi keuntungan setiap 1,000 sms ialah RM 60.

Ataupun anda boleh cari peniaga yang ingin membeli terus system ini dan mereka boleh menghantar kepada pelanggan mereka sendiri. Anda untung RM 500 setiap sales. Cara ini anda untung sekali sahaja sedangkan kalau anda mempromosi perniagaan ini , bonus bonus pasif seperti bonus royalti RM 200 dan bonus witrdrawal anda akan mendapatkan berkali kali.

Orang asing boleh ke menjadi ahli?

Boleh. Asalkan dia ada account bank tempatan

Soalan saya tiada dalam senarai. bagaimana saya boleh bertanya?

Sila klik pada menu 'mail soalan dan feedback' dan tuliskan pertanyaan anda di situ.Pihak akan menjawab persoalan anda dengan segara.

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin